Sunday, November 27, 2011

manusia pelik

ada sorang laki ni kan
sebab dia la saya nangis teruk semalam
ye memang sebab saya sakit 
tapi sebab dia la saya nangis lagi teruk
dia ni pelik ok!
i mean, sangat2 pelik!!!!
hobi dia ialah buat orang menangis
and dia rasa sangat bangga bila dia boleh buat orang menangis
dia akan gelak kuat2
pastu kecoh kat semua orang
haih, geram! 
kalau la dia ada kat sebelah
tobat saya katok2 sampai lebam!

tapi kan, saya takut jugak dengan dia
sebab dia garang 
sobs.. so kalau lepas pukul dia
saya lari masuk bilik pastu kunci pintu cepat2
sebab saya takut dia mai marah saya
pastu nanti lepas dia marah
saya kena nangis lagi
penat tau nangis
muka pun jadi sembap, huduh :(

tapi kadang2 dia boleh jadi baik
belanja, beli hadiah, cakap elok2, puji2 saya (bukan depan2 la)
tu la saya kata dia ni pelik
kadang2 ok, kadang2 tak ok..

tapi what to do kan
dari kecik memang dia macam tu
agak2 lepas dia kahwin nanti dia pelik lagi tak?

manusia pelik dengan pose yang pelik.

sekian luahan hati pada 1 muharam 1433hijrah.

4 comments:

LynnAiza said...

hahahahahha.adoiii.ingatkannn manusia mana la yang pelikkk.hahaha.
lps kawen,pelik cara lepas kawen pulak kot.haha

Anonymous said...

mana da pelik..baik ja baan 2..

afifi said...

ni mesti dia ada buat apa2 kat u ni.. haha..
sabo je la ye.. manusia pelik ni mmg pelik.. lgpun u kan spesis alia, so mmg kena a.. hehe
jgn marah a, nanti kena jual..

afiniakib said...

lynn:
u should see him time dia pelik lynn. mesti u takut! hahahah

anon:
ni sohihhhh baan ni! anon konon..pelik2..

bfifi:
dia memang tau! pastu dia siap mengadu kat mak suruh mak pulak marah i, mak pun pelik. pelik betul baan ni. sekarang mak pun panggil dia orang pelik. i ngan alia ni mangsa tau, kami kan species baik, lembut, sopan smua..hahhaha